Årsmöte 2014

2015-02-21 16:36
Slutgiltig kallelse till årsmöte 2014 för Svenska Hängflygförbundet
  • Uppdaterad: 2016-10-07 13:22

Samtliga medlemmar bjuds härmed in till Svenska Hängflygförbundets årsmöte 2014. Mötet kommer att hållassöndag den 22:a mars 2015 kl 10:00 hos Uppsala Konsert och Kongress, Vaksala torg 1 i centrala Uppsala.

All dokumentation inför mötet (verksamhetsplan, verksamhetsberättelse, budget, röstlängd, fullmakt för representation, och dagordning) finns på styrelsens wiki

Det är under årsmötet som vi tillsammans tar viktiga beslut för SHF:s framtid, så det är viktigt att alla klubbar är representerade. Vi kommer bland annat att diskutera hur förbundets medel ska användas, t.ex. vilken verksamhet förbundet ska bekosta och vilken verksamhet klubbar/instruktörer ska stå för. För att ge mer utrymme för diskussion har vi även avsatt en timme före själva årsmötet (kl 09:00 - 10:00) för att diskutera angelägna frågor. Var gärna med på det också och säg vad ni tycker!

Efter årsmötet, kl 13:00 - 15:00, kommer vi att ha vår årliga säkerhetskonferens.

SHF står för resekostnader med det billigaste färdsättet för två representanter från varje klubb (dock inte boendekostnader).

Välkomna!

SHF:s styrelse genom Johanna

Skribent: Jorgos Billis

Webbshop

Snygga funktionella sportkläder som syns. Ingen tvekan om var du kommer ifrån. Och du behöver inte vara landslagsman/kvinna för att skaffa dem.

Fototävlingen

fai

FAI betyder "Fédération Aéronautique Internationale", det franska namnet på det internationella flygsport­förbundet.

Postadress:
Svenska Flygsportförbundet